Методичні рокемендації /dokument/metodichni_rekomendaciji_na_2021-2022n.r..pdf
План методичниої роботи 2021-2022 н.р
/dokument/plan_metodichnoji_roboti_2021-2022n.r..docx
Методична робота
ФОТО- ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ШКІЛЬНИЙ КАБІНЕТ ЯК ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ"
Науково-методична проблема закладу:
“Розвиток здібностей учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику “
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ ЛІЦЕЮ
Мета:
• вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності;
• формування типових компонентів особистісного потенціалу технологічних компетентностей вчителя,;
• корекція й модернізація особистісного потенціалу вчителя;
• опанування інноваційними педагогічними технологіями;
• виховання професіонала з діловими, організаторськими, соціально-психологічними рисами й уміннями;
• підготовка конкурентоспроможного фахівця відповідно до параметрів освітньої діяльності.
Зміст:
• використання проектних, інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі, управлінській діяльності та методичній роботі;
• визначення змісту впровадження інноваційних технологій на основі прогнозування потреб розвитку суспільства та освіти;
• удосконалення професійних умінь, аналіз і самоаналіз особистого досвіду;
• опанування інноваційними технологіями, методами, прийомами, способами дій, організаційних форм;
• розробка й обґрунтування моделі вчителя як конкурентоспроможного фахівця.
Завдання:
• розробка критеріїв і показників конкурентоспроможності вчителя;
• діагностика професійних труднощів учителя й визначення основних перешкод професійного розвитку педагога;
• самооцінка діяльності вчителя, визначення перспектив педагогічного зростання;
• окреслення ступеня розриву між рівнем професійної компетентності й вимогами суспільства щодо рівня педагогічної діяльності;
• визначення на основі аналізу психолого-педагогічної літератури поняття «конкурентоспроможний учитель»;
• створення умов для реалізації творчого потенціалу вчителів , соціальної адаптації педагогів до інноваційного освітнього середовища;
• формування в учителя позиції активного суб’єкта науково-методичної та навчальної діяльності;
• розробка педагогічних технологій, компетентностей виховання вчителя як конкурентоспроможного фахівця;
• експериментальна перевірка ефективності педагогічних технологій формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця;
Термін реалізації: 2017-2022 рр.
Етапи реалізації:
• І – 2017/2018 н.р. – діагностико-теоретичний;
• ІІ – 2018/19 – 2019-2020 н.рр. – адаптаційно-корекційний;
• ІІІ – 2020/21 н.р. – формувальний;
• ІУ – 2021/2022 н.р. – підсумковий.