Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетверг, 28.03.2024, 18:57

Перебродівський ліцей Миляцької сільської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 119
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Рекомендації МОН

Рекомендації МОН

/V4uteli/7_dlja_navchalnikh_zakladiv-a3-print.pdf

/V4uteli/koronavirus_7_krokiv.pdf

https://www.youtube.com/watch?time_continue=46&v=TTiCWHOiQog&feature=emb_logo

Всеукраїнська школа онлайн    https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA/featured

ЗНО-ОНЛАЙН                                       https://zno.osvita.ua/

Підручники                                               https://portfel.info/load/

Онлайн-підготовка до ЗНО під час карантину   https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h-wuKXo4MQzr-u99XJciOwH

 

Методичні рекомендації щодо організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання в ЗЗСО під час карантину

Відповідно до Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом МОН України від 14.07.2015 № 761, технології дистанційного навчання можуть використовуватись у закладі загальної середньої освіти  при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину; участі в інтернет-проєктах, конкурсах; отриманні консультацій тощо.

Дистанційне навчання організовується за умови наявності відповідного кадрового й системотехнічного забезпечення та здійснюється через такі форми: самостійна робота; навчальні заняття; контрольні роботи.

Основними видами навчальних занять  за дистанційною формою навчання є лекція, семінар, урок, консультації та інші.

Рішення щодо навчання за дистанційною формою приймається педагогічною радою та оформлюється наказом керівника закладу загальної середньої освіти.

Рекомендуємо:

1. Під час організації дистанційного навчання чітко дотримуватися нормативно-правового забезпечення з цього питання.

2. З метою забезпечення організації освітнього процесу та виконання освітніх програм використовувати інструменти онлайн-спілкування та електронні ресурси й веб-сервіси в синхронному та асинхронному режимі,  веб-ресурси, розроблені педагогами, практикувати індивідуальні консультації та самостійне опрацьовування навчального матеріалу.

3.  Інформувати всіх батьків здобувачів освіти про особливості освітнього процесу в період карантину.

4.  Надати обов’язкові рекомендації учням щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.

5. Для ефективного впровадження системи дистанційного навчання передбачити форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти та їх батьками.

6.  Використати можливість сайту закладу освіти через створення на ньому вкладки «Дистанційне навчання» з розміщенням у ній інформаційних матеріалів та посилань на додаткові ресурси (відео, завдання, тести) та корисні ресурси для самоосвіти.

7. Розглянути можливість використання безкоштовного сервісу Google Classroom та/або безкоштовної, відкритої системи дистанційного навчання Moodle.

      8. Перевіряти не апробовані вчителями  веб-ресурси на їх відповідність освітнім програмам та віку здобувачів освіти, доступність та безпеку.

      9.  Створювати закриті спільноти в соціальних мережах (Вайбер /Телеграм/ Фейсбук /Інстаграм) за визначеними спільно з батьками, педагогами й здобувачами освіти принципами організації груп та правилами спілкування, навчання, тестування.

      10. Використовувати  інструменти спілкування в дистанційному навчанні відповідно до наявного системотехнічного забезпечення (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція, блог тощо).

      11. Практикувати уроки через Skype; підготовку завдань на самостійне опрацювання через платформи Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro.

      12. Використовувати можливості платформи GIOS (математика), яка дозволяє на час карантину безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів.

       13. Сприяти навчанню учнів 11 класів щодо підготовки до ЗНО-2020 через індивідуальні консультації, самостійну підготовку на веб-ресурсах УЦОЯО http://testportal.gov.ua/,  ЛРЦОЯО https://lv.testportal.gov.ua/  та платформах Promethеus  https://prometheus.org.ua/,  iLearn (школярі) https://ilearn.org.ua/,  https://studway.com.ua/ilearn/.

     14. Сприяти розробленню педагогами, які працюють у 4-х класах, та вчителями-предметниками, які працюють у 9 класах,  доступної та практичної системи підготовки учнів 4, 9 класів до ДПА з використанням інтернет-технологій, індивідуальних консультацій.

     15.   Використовувати такі інструменти для спільної роботи вчителів та здобувачів освіти:

  • https://onlinetestpad.com/ua — конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань;
  • https://learningapps.org – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань;
  • Ефективними освітніми ресурсами, які доцільно використовувати в освітньому процесі є такі дистанційні освітні платформи, як:https://learning.ua/ математика, українська мова, для учнів 1-9 класів; https://childdevelop.com.ua/generator/letters/propisi.html/для першокласників (генератор прописів, математика, логіка); https://gcompris.net/index-uk.html вправи на різні навички, від оволодіння клавіатурою до арифметики, читання, природи, абетки Брайля тощо (працює на комп'ютерах і планшетах); https://www.eduactiv8.org/screenshots/1/вправи з читання, математики, логічні ігри (поділено за класами); https://www.matific.com/ua/uk/guests/content/by-matificресурс присвячений математиці (є розподіл за класами); https://vchy.com.ua математика; https://kunsht.com.ua/pro-proekt/освітня платформа для старших класів;

    https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/10.html?m=1математика та фізика; https://studio.code.org/courses інформатика.

    Доцільним є і ознайомлення з наявними платними освітніми платформами для дистанційного навчання, адже більшість з них на час карантину в термін до 03.04.2020 року надає безкоштовний (або частково безкоштовний) доступ до своїх онлайн-курсів для всіх учителів та учнів. Рекомендуємо ознайомитися з такими ресурсами, як:

  • Кейс-уроки з різних предметів http://www.edufuture.biz/ua/ .
  • Mozabook- прекрасний ресурс, де є електронні книги та експлейнери українською мовою https://ua.mozaweb.com .
  • Для молодших школярівhttps://study-smile.com/ (є пробна онлайн версія та платна версія)
  • Величезна підбірка різних проектів https://diy.org/ .
  • Математика https://gioschool.com/(на час карантину до 3 квітня надає безкоштовний доступ до всіх онлайн-курсів з математики з 5-го по 9-й клас для всіх вчителів і учнів).
  • Рекомендуємо до роботи і цікаву у методичному аспекті добірку англомовних освітніх платформ:https://www.khanacademy.org/- розділ для найменших учнів з навчанням читанню та такі навчальні предмети як Хімія, Фізика, Біологія, Економіка, Математика; https://okgosandbox.org/lessons- дистанційні уроки з STEAM-креативності; http://tuxpaint.org/ - вивчення основ малювання за допомогою різних інструментів (від 5до 12 років); https://www.mathplayground.com/ - збірка англійською, яка розрахована на тих, хто не вміє читати; https://www.ixl.com/ - доступна англійська.

    Визначимо також інструменти для спільної роботи з учнями у дистанційному форматі:

  • https://www.mentimeter.com/https://get.plickers.com/https://www.quizalize.com/(опитування та залучення групи до роботи);
  • https://nearpod.com/https://kahoot.com/(проведення контрольних робіт, зрізів знань, тестів й оцінювання в ігровій формі);
  • https://.com/ua(конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань);
  • https://learningapps./(готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань);
  • https://www.classdojo.com/uk-ua/(організація класу в працюючу спільноту з елементами гейміфікації);
  • https://www.edmodo.com/(освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об’єднавшись навколо процесу навчання у школі);
  • learningapps. (це система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою).
  • Google-документи.

       16. Активно використовувати інтернет-ресурси для самоосвіти: EdEra,  iLearn,  Рrometheus,  Розумники, Освіторія, Youtube-контент (освітні Youtube-канали, відеоролики і т.п.).

17. Рекомендації РОІППО щодо організації освітнього процесу в умовах карантину http://roippo.org.ua/activities/recomendation.php

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz